وزیر علوم در تماس‌های تلفنی با ۴ استاد برجسته کشور، به رسم هر ساله از این چهره‌های برجسته علمی کشور تجلیل کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه تماس‌های تلفنی با تعدادی از استادان برجسته دانشگاه‌های کشور و به رسم سنت نیکوی سال‌های قبل که در منزل برخی اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور حضور می‌یافت و سال نو را حضوری تبریک می‌گفت، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با چند تن از استادان نام‌آشنای دانشگاه‌های کشور گفتگو و سال جدید را تبریک گفت و احوال آنان را جویا شد.

غلامی در این تماس‌های تلفنی جداگانه با محمدرضا ضیایی بیگدلی استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبائی، علی کاوه عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، حسن تاجبخش عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و همچنین فرزانه گشتاسب عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفتگو کرد.


محمدرضا ضیایی بیگدلی استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبائی و و بنیانگذار دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه است.
علی کاوه عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، چهره ماندگار و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی است.
حسن تاجبخش عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، از برگزیدگان نخستین دوره چهره‌های ماندگار و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی است.
فرزانه گشتاسب عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.


بیشتر بخوانید: تجلیل وزیر علوم از چهره‌های شاخص آموزش عالی



گفتنی است: روز گذشته نیز وزیر علوم در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای، با کاظم امینی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، ضیاء موحد عضو هیئت علمی بازنشسته موسسه حکمت و فلسفه، حمید لطیفی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، علیرضا کوچکی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین کاظم اکرمی، استاد بازنشسته دانشگاه خوارزمی گفت‌وگو کرد.

وزیر علوم

غلامی در چند سال گذشته و از زمان عهده دار بودن مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در فروردین هر سال به همراه تعدادی از معاونان و روسای دانشگاه‌ها در منزل برخی استادان بنام و برجسته کشور حضور می‌یافت و در فضایی کاملاً صمیمی، ضمن دید و بازدید به مناسبت سال جدید، احوال استادان را از نزدیک جویا می‌شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
آفرین
آخرین اخبار