رئیس اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه ۱۵ میلیارد یورو برای مبارزه با ویروس کرونا در اختیار کشور‌ها قرار خواهد داد تا اقدامات موثرتری انجام دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس‌پرس، اورسولا فون درلاین، رئیس اتحادیه اروپا از اختصاص کمک ویژه مالی در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و همچنین جبران خسارت‌های اقتصادی ناشی از این ویروس خبر داد.

وی اعلام کرد که اتحادیه اروپا ۱۵ میلیارد یورو معادل (۱۶.۴ میلیارد دلار) در اختیار کشور‌ها قرار خواهد داد تا آن‌ها بتوانند اقدامات موثرتری علیه ویروس کرونا انجام دهند.

رئیس کمیسیون اروپا گفت: «این پول به کشور‌هایی که سیستم مراقبت‌های بهداشتی ضعیفی دارند اختصاص پیدا می‌کند تا اقدامات موثرتری برای مقابله با ویروس کرونا انجام دهند و همچنین به بهبود وضعیت اقتصادی کشورهای خود بپردازند».

فون درلاین طی ویدئویی که در توییتر منتشر شده، تاکید کرده که تنها در صورت انجام اقدامات هماهنگ و سراسری در نقاط مختلف جهان می‌توان ویروس کرونا را شکست داد».

وی در ادامه گفت: «به همین دلیل است که اتحادیه اروپا بیش از ۱۵ میلیارد یورو برای کمک به شرکای خود در سراسر جهان اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار