مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت:امسال با توجه به شرایط و حساسیت‌های مربوط به ویروس کرونا بین ۵۳ تا ۹۳ درصد کاهش مسافر در استان وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در نشست خبری ستاد استانی مقابله با کرونا گفت:امسال با توجه به شرایط و حساسیت‌های مربوط به ویروس کرونا بین ۵۳ تا ۹۳ درصد کاهش مسافر در استان وجود داشته است.

او افزود:در آمار‌های مربوط به میزان مسافران، ملاک ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل است.

سلطانی گفت: تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سلامت مربوط به وزارت بهداشت در ناوگان‌های هوایی، ریلی و جاده‌ای استان رعایت می شود.

او افزود: حفظ ارتباط فعال با همسایگان، تسهیل در نیازمندی‌های بهداشتی و مدیریت حمل و نقل بار در داخل کشور و بین مرزها، بدون توقف در جریان لجستیک کالا، از اقدامات صورت گرفته در استان است.

سلطانی گفت:در حمل و نقل مربوط به بار هیچ گونه کاهشی وجود نداشته است و حمل و نقل بار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

سلطانی افزود: فعالیت‌های عمرانی بعد از ۲۰ فروردین با نظارت و رعایت موارد بهداشتی در استان آغاز می‌شود و این فعالیت‌ها شامل احداث زیربنا‌های حمل و نقل، پروژه احداث ساختمان‌ها و ساختمان‌های مسکونی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.