مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۹ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۹ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در محور هراز

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق مواد مخدر در محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی متهمان به مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دریافتند، دو متهم به موادمخدر با یک دستگاه خودرو وانت نیسان اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت: با شناسایی خودروی متهمان، ماموران در عملیاتی ضربتی و مشترک با ماموران انتظامی شهرستان آمل این خودرو را در محور هراز متوقف کر دند و در بازرسی از آن موفق شدند، بیش از ۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

کشف ۱۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در ساری

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری در امر خرید و فروش سوخت‌های قاچاق و غیر مجاز فعالیت گسترده دارند، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، فردی اهل گرمسار منزلی را در آن روستا اجاره و سوخت‌های غیر مجاز را از جایگاه‌ها و مرغداری‌ها تهیه و به آن مکان منتقل می‌کند و پس از دپوی سوخت‌های قاچاق در یک مخزن ۳۰ هزار لیتری در فرصت‌های مختلف با استفاده از خودرو در پوشش‌های مختلف آن را به فروش می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: با شناسایی متهم و محل دپوی سوخت قاچاق، ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این محل موفق شدند، ۱۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ تقدیسی افزد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده که سوخت مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل شد.

کشف ۴۰۰۰ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی در اجرای طرح ایست و بازرسی در محور مواصلاتی با همکاری عوامل انتظامی به یک دستگاه خودروی سواری ایسوزو مظنون شدند.

او افزود: ماموران با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از خودرو موفق شدند، ۴۰۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شد که در این خصوص متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار