مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: پارسال یک میلیون و ۹۳۷ هزار و ۹۶۲ مسافر از پایانه‌های مسافربری جابجا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: پارسال یک میلیون و ۹۳۷ هزار و ۹۶۲ مسافر از پایانه‌های مسافربری جابجا شدند که بیشترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهر‌های شمال، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.

محمدحسینی افزود: در این مدت ۱۶ هزار و ۳۹۹ سفر از طریق اتوبوس، ۱۳۰ هزار و ۷۴۷ سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز و ۱۰ هزار و ۸۸۳ سفر به صورت دربستی صورت گرفته است.

این مقام مسئول با تاکید بر این که تمام تلاش این سازمان افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان مسافر است، بیان کرد: رشد و گسترش امکانات رفاهی برای مسافران در سال جاری از مهم‌ترین اولویت کاری این سازمان است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالا‌های موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ و شماره پیامک ۳۰۰۰۶۰۴۴۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان گذارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار