معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف استان قزوین از اجرای طرح نسیم انتظار به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه بویژه عید بزرگ نیمه شعبان در شهرستان‌های قزوین و البرز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت‌الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف استان گفت: به‌منظور قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و ایجاد محدودیت در برگزاری مراسمات و تجمعات ویژه‌برنامه نسیم انتظار در شهرستان‌های قزوین و البرز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: مداحی مذهبی با صوت و لحن دلنشین، اجرای گروه‌های سرود و یا تواشیح نوجوانان، انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای کاروان و اجرای مداحی و سرود در محلات و معابر عمومی از برنامه‌های این طرح است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف استان گفت: در بخش برنامه‌های معارفی نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود در بقاع متبرکه استان و با همکاری هیئات مذهبی برنامه‌هایی مانند برنامه استغاثه به حضرت مهدی (عج)، احیای شب نیمه شعبان، پخش زیارت آل یاسین در روز نیمه شعبان و عصر جمعه‌ها، پخش دعای هفتم صحیفیه سجادیه و دعا و مناجات در اوقات مناسب بدون حضور مراجعین و مجاورین بقعه و به صورت مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار