مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:در شرایط فعلی با توجه به اینکه حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران اولویت اصلی است و زمان بازگشایی اماکن ورزشی و از سر گیری فعالیت‌های ورزشی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تقدیر از سمن‌ها و جامعه ورزش در مقابله با کرونا گفت: قهرمانان و ورزشکاران مردم را به پیوستن به کمپین ورزش در خانه ترغیب کنند.

او گفت: جامعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه همراهی و همکاری بسیار خوبی تا این لحظه در کاهش شیوع ویروس کرونا در جامعه داشته است.

 صابر رحیمی بیان کرد:در شرایط فعلی چاره‌ای جز رعایت دستورات پزشکی و رعایت موارد پیشگیرانه برای کاهش شیوع کرونا نداریم و از فعالین جامعه ورزش انتظار دارم در این شرایط خاص با انتشار محتوای اموزشی و آموزشی در فضای مجازی مردم را به پیوستن به کمپین ورزش در خانه ترغیب کنند.

او تاکید کرد:با توجه به اهمیت توجه به ورزش در دوره مقابله با شیوع کرونا، همه باید در این زمینه مشارکت فعال و مسئولانه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات سمن‌ها از ابتدای شیوع کرونا در کشور و استان گفت:خوشبختانه سمن‌های حوزه جوانان استان از ابتدای شیوع این ویروس سازماندهی مناسب و خدمات ارزنده‌ای ارائه داده اند که تاکنون نیز ادامه دارد.

رحیمی حضور میدانی سمن‌ها در عرصه مبارزه با کرونا را قابل تقدیر دانست.

او از همکاری کامل این اداره کل با ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان و ورزش نیز خبر داد و گفت در برخی شهرستان‌ها برخی اماکن ورزشی برای استفاده احتمالی جهت قرنطینه بیماران در اختیار این ستاد قرار داده شده است که البته امیدواریم که کار به نیاز به استفاده از آن‌ها نکشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد:در شرایط فعلی با توجه به اینکه حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران اولویت اصلی است و زمان بازگشایی اماکن ورزشی و از سر گیری فعالیت‌های ورزشی مشخص نیست، از همه عزیزان، مربیان و ورزشکاران دعوت می‌کنیم با پیوستن به کمپین ورزش در خانه مردم را به انجام حرکات و فعالیت‌های ورزشی ترغیب نمایند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.