یک پزشک عمومی رهایی یافته از بیماری کرونا قرنطینه خانگی را تنها راه مقابله با شیوع این ویروس اعلام کرد.

قرنطینه خانگی تنها راه مقابل با کرونادکترفرامرز نیازی، از پزشکان عمومی استان همدان و بهبود یافته کرونا در گفت و گو با  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  گفت:  زمانی که هنوز حفاظت شخصی خیلی جدی اعمال نمی شد مبتلا به کرونا شدم.

او با بیان اینکه علائم این بیماری در من با گلودرد و سرفه آغاز شد، گفت: این بیماری با مراجعه بیمار به پزشک و مراکز درمانی و انجام  آزمایش های لازم تشخیص قطعی داده می شود و هر سرفه و گلو دردی لزوما علائم کرونا نیست.

این پزشک با بیان اینکه قرنطینه خانگی همواره یکی از مهمترین و اصلی ترین راه پیشگیری  و مبارزه با بیماری کرونا است، گفت:  مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال ویروس کرونا  را سریعتر قطع کنند.

او با بیان اینکه نکته نگران کننده در مورد این بیماری سرعت همه گیری بیماری هست، گفت:  نکته امیدوارکننده در مورد اینگونه بیماری‌های ویروسی این است که با افزایش مبتلایان از شدت بیماری زایی ویروس کاسته و میزان مرگ و میر هم کم می‌شود.

این پزشک تاکید کرد:  با همکاری مردم عزیز مانند یک ماه گذشته و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی امیدواریم حداکثر تا دو ماه آینده  شر این ویروس از جامعه کم شود .

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار