پس از آنکه نارندرا مودی، نخست وزیر هند از مردم خواست تا برای نشان دادن همبستگی خود در روزهای تاریکی ( شیوع کرونا ) شمع روشن کنند یکی از شهروندان این کشور روی بالکن منزل خود دست به اقدامی جالب زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آوریل بود که نارندرا مودی، نخست وزیر هند از مردم این کشور درخواست کرد تا برای نشان دادن همبستگی در روز‌های تاریکی شمع روشن کنند. در تصاویری که از مودی در صفحه توئیتر منتشر شد او را نیز در حالی که شمع برافروخته بود نشان می‌داد.

این درخواست نخست وزیر هند با استقبال مردم این کشور مواجه شد و بسیاری اقدام به روشن کردن شمع کردند. اما در این میان برخی از شهروندان این کشور از این فرصت استفاده کردند تا خلاقیت عجیب خود را به معرض نمایش بگذارند.


بیشتر بخوانید: اسم‌های عجیبی که برای نوزادان دوقلو انتخاب شد!


با اینکه برخی به روح اعتقادی ندارند، اما یکی از شهروندان هندوستانی در بالکن منزل خود با پوشیدن لباس‌هایی که او را به شکل روح نشان می‌داد خبرساز شد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است خلاقیت عجیب این مرد خوش ذوق را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که همسایگان این مرد در بالکن شمع روشن کرده اند او با نمایش جالب خود همه را به خنده وامی دارد. در این ویدئوی کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای این مرد در حالی که لباسی سفید بر تن دارد و یک شمع را در دست گرفته دیده می‌شود.

این ویدئو که در تاریخ ۶ آوریل در توئیتر منتشر شد تاکنون بیش از ۲۴۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بودو بسیاری اقدام این مرد برای ایجاد روحیه مثبت در میان شهروندان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «در این روز‌های سخت که همه مردم در خانه قرنطینه هستند، چنین ابتکاراتی حتی اگر بتواند چند ثانیه لبخند روی لبان آن‌ها ایجاد کند تاثیرگذار خواهد بود.»

نمایش عجیب شهروند هندی روی بالکن!///

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.