رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا در آذر سال گذشته در استان گلستان، توضیحاتی داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ارتباط تلفنی با بخش خبری سیمای مرکز گلستان اتهام برخی رسانه‌ها مبنی بر کوتاهی وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا را رد کرد و گفت: با وجود محدودیت‌هایی که برای تشخیص این بیماری ناشناخته وجود داشت به محض آگاهی از اولین مورد ابتلا به کرونا در هفته اول اسفند موضوع را در دستور کار قرار داده و تمهیدات لازم را اتخاذ کردیم.

عبدالرضا فاضل با اشاره به دروغ بودن ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر ابتلای فردی به بیماری کرونا در آذر سال گذشته گفت: آذر پارسال فردی با علایم بیماری تنفسی و با داشتن بیماری زمینه‌ای ریوی و اختلالات کبد به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مراجعه کرد و پس از انجام آزمایشات لازم ابتلای ایشان به آنفلوانزا تایید شد و تحت درمان قرار گرفت.

او افزود:این فرد دیروز مجددا به علت مشکلات ناشی از نارسایی کبد به بیمارستان صیاد شیرازی مراجعه نمود و متاسفانه چند ساعت بعد از مراجعه از دنیا رفت، اما این حادثه هیچ ارتباطی به مراجعه ۴ ماه پیش ایشان نداشته است و این ادعا که ایشان در آذر سال گذشته به کرونا مبتلا بوده از اساس دروغ است.
 
منبع: صداوسیما
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
اقا اجلش رسیده بوده