پل‌های عابر پیاده هم به کمک مبارزه با کرونا آمدند

۴۵ بنر پیشگیری از ابتلا به کرونا بر روی پل‌های عابر پیاده جاده‌های مازندران نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صادق حسین زاده رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: در راستای امر اطلاع رسانی، آموزش و پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون بیش از ۴۵ بنر بر روی بیلبورد‌ها و پل‌های عابر پیاده جاده‌های استان نصب شد.

او افزود:پیام هایی مانند ماندن در خانه = بهترین واکسن بر علیه کرونا، ماندن در خانه = حفظ سلامت همگان، کرونا را جدی بگیریم و در خانه بمانیم، با اجتناب از سفر‌های نوروزی، کرونا را شکست می‌دهیم، کرونا را شکست می‌دهیم بر روی پل‌های عابر پیاده نصب شده است.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ،گفت: این اداره کل در همین راستا نیز نسبت به چاپ و نصب بیش از ۸۰ بنر برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح محور‌های استان اقدام کرد.

حسین زاده افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا توصیه می‌گردد تا هموطنان عزیز در خانه‌های خود مانده و از سفر‌های غیرضروری جدا پرهیز نمایند.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ،گفت: در حال حاضر تعداد ۲۵۱ دستگاه پل عابر پیاده در سطح محور‌های ارتباطی مازندران در حال بهره برداری است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار