در طرح مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۹ واحد صنفی غیرمجاز عرضه مرغ گرم در ناحیه منفصل شهری قلعه پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین پروایی رئیس شبکه دامپزشکی قروه گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا طرح نظارت بر بازار عرضه مواد پروتئینی و گوشتی در قروه و شهر‌های اطراف آن همزمان با سراسر استان در حال اجراست.

او ادامه داد: در طرح نظارتی و پایش بازار گوشت و مرغ که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد ۱۹ واحد صنفی عرضه غیرمجاز مرغ گرم در ناحیه منفصل شهری قلعه پلمپ شد.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه اذعان داشت: با توجه به اینکه کشتار مرغ در واحد‌های صنفی خرد خطر انتقال شیوع ویروس کرونا را دارد طبق قانون و با همکاری مراجع قضایی با صاحبان این گونه مشاغل زیان آور برخورد می‌شود.

پروایی تصریح کرد: این واحد‌های صنفی زمانی اجازه فعالیت مجدد دارند که با ارائه تعهد و تغییر واحد صنفی را ارائه دهند و از کشتار و فروش مرغ گرم خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه افزود: کارگروه جمع‌آوری واحد‌های صنفی عرضه‌کننده غیرمجاز مرغ زنده تا پلمپ تمام این واحد‌ها فعالیت خواهد داشت.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی قروه، در طرح مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا در زمینه پلمپ واحد‌های صنفی غیرمجاز عرضه مرغ زنده، فرمانداری، دادگستری، اماکن نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی مشارکت داشتند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.