فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچگونه سرقت مسلحانه‌ای در سطح استان نداشتیم، گفت: در مجموع جزء استان‌های امن بودیم و در حوزه‌های مختلف جرائم شاهد کاهش بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تلاش برای کاهش جرائم و همچنین برخورد ویژه با مجرمان به صورت مستمر در صدر ماموریت‌های پلیس قرار دارد، اظهار داشت: در حوزه سرقت‌ها در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش بودیم، اما در همین حوزه و در مقایسه با کل کشور رتبه ۲۵ ام را داریم که به نسبت جمعیت که یک درصد جمعیت کل کشور را داریم، ۹ دهم وقوع سرقت داشته ایم.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه نزاع و درگیری در طول دو سال گذشته افزایش داشته است، افزود: در سال ۹۸ با آگاه سازی‌های انجام شده و همکاری مردم نزاع و درگیری کاهش ۱۶ درصدی داشته است.

او عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه‌های کلاهبرداری ۳۰ درصد، ارتشاء ۳۸ درصد، جعل ۵۶ درصد و در حوزه صدور چک بلامحل و جرائم از این طیف هم شاهد کاهش ۸۹ درصدی بوده ایم.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در حوزه مواد مخدر چندین سال متوالی است که با اقدامات انجام شده، کشفیات افزایش داشته است، یاد آور شد: در ۱۲ ماهه سال ۹۸ نسبت به پارسال کشفیات انواع مواد مخدر ۸ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه در حوزه نا آرامی‌ها و تجمعات غیر مجاز علی رغم کمبود‌ها و نارسایی‌هایی که در حوزه‌های اقتصادی و کارگری شاهد بودیم، استان خراسان شمالی از جمله استان‌های آرام بوده و کاهش ۳۶ درصدی را در این زمینه داشته ایم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.