با دستور دادستان نوشهر، ۲۹۰۰ متر مربع از بستر رودخانه کورکورسر آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حامد عبدالهی مدیر منابع آب نوشهر، چالوس و کلاردشت، گفت: با دستور دادستان نوشهر، ۲۹۰۰ متر مربع از بستر رودخانه کورکورسر که توسط متجاوزین تصرف شده بود، آزاد و حصار (دیوار) آن تخریب و جمع آوری شد.

او با هشدار به متصرفین و متخلفین افزود: هیچ‌گاه تعطیلات و شرایط خاص همچون بیماری کرونا که حضور فیزیکی همکاران را کاهش داده و یا بحران‌های دیگر همچون سیل موجب نخواهد شد که از مأموریت اصلی خود غافل شویم.

عبدالهی گفت:همکاران ما گشت‌های نامحسوسی را انجام می‌دهند و دستگاه قضایی و انتظامی نیز در هر شرایطی جهت حفظ حقوق بیت‌المال حمایت می‌کنند.

مدیریت منابع آب نوشهر، چالوس و کلاردشت با قدردانی از همکاران و بخش حقوقی امور گفت: آزادسازی بستر مذکور از مرحله شناسایی تا آزادسازی فقط چند روز به طول انجامید و برای این بخش از آزادسازی شهرداری نوشهر نیز به لحاظ در اختیار گذاشتن ماشین‌آلات همکاری خوبی جهت رفع تصرف داشته که جا دارد از این نهاد و دادستان و نیروی انتظامی شهرستان نیز تشکر و قدردانی شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
رودخونه کور کورسر نوشهر با آن حجم اب و سابقه سیلابی اش چون محل آقایان ،،،،،،می باشد حریم ندارد اشکاردشت نوشهر حریم ندارد ولی رودخانه خیرود کنار دویست متر بستر میخواهد بعد آن هم حریم