دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت : مجموعه قضایی استان باتمام توان حامی و پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«شهرام کرمی» دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی و پرسنل بهداشتی و درمانی به عنوان خط مقدم سلامت وظیفه خطیری بر عهده دارند که اینجانب به عنوان یک شهروند کرمانشاهی قدردان زحمات شما هستم.

او گفت : در شرایط به وجود آمده کنونی نقش ایثارگرانه و فداکارانه پزشکان و پرستاران، بیش از هر زمان دیگری برای مردم مشخص شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجموعه بهداشت و درمان به دلیل اینکه با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد و حوزه کاری گسترده‌ای دارد، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

«محمودرضا مرادی» افزود: تعامل خوبی بین دانشگاه و دستگاه قضا وجود دارد، که امیدوارم با حضور شما این همکاری‌ها بیشتر شود.

سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۳۱۸ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۳۶ نفر فوت شدند.

ابراهیم شکیبا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز هزارو ۴۱۵ نفر بستری شدند که از این تعداد هزار و ۲۲۱ نفر ترخیص شده و ۱۵۸ نفر نیز اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.