رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال قانون ۴۴۷ دستگاه خودرو از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان روز ۱۷ فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال قانون ۴۴۷ دستگاه خودرو متخلف در استان از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان روز ۱۷ فروردین‌ماه خبر داد و گفت : از این تعداد خودرو ۱۲۱ دستگاه توقیف فیزیکی و ۳۲۶ دستگاه نیز توقیف سیستمی شده‌اند.

او با بیان اینکه این دسته از خودرو‌ها علاوه بر توقیف مبلغ ۵ میلیون ریال نیز جریمه شدند، گفت : در راستای مصوبه ابلاغی توقیف خودرو‌هایی که توقیف سیستمی شده‌اند در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: برخی خودرو‌ها که حتی در استان‌های دیگر توقیف سیستمی شده‌اند به محض رویت در تردد‌های شهری و برون شهری توسط کارکنان پلیس راهور وسایر واحد‌های انتظامی توقیف می‌شوند.

شیری گفت: خودرو‌هایی که توقیف سیستمی ویا توقیف فیزیکی شده‌اند برابر مقررات باید یک‌ماه در پارکینگ متوقف باشند.

او افزود: مالکان این دسته از خودرو‌ها به هیچ عنوان قبل از انقضاء واتمام مهلت یک‌ماهه جهت ترخیص خودرو به پلیس راهور و ستاد‌های ترخیص مراجعه نکنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.