دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۸ فروردین ماه آخرین مهلت ثبت نام در برنامه پیک عاشقی است.

مهدی غلامی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ساعت ۲۴ امروز، دوشنبه ۱۸ فروردین ماه آخرین مهلت شرکت در برنامه پیک عاشقی است گفت: پیک عاشقی شامل چهار مسابقه با عناوین «یار مهربان»، «تجربه نگاری»، «هفتگی» و «روزانه عیدانه» بوده و همه دانشجویان متأهل کشور که تاریخ عقدشان از ابتدای سال ۹۳ تا پایان سال ۹۸ باشد می‌توانند در این برنامه ثبت نام و شرکت کنند.

غلامی در ادامه گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار زوج در این طرح شرکت کرده اند. با توجه به اینکه این برنامه یک بار تمدید شده امکان تمدید مجدد وجود ندارد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی اظهار کرد: علاقمندان برای استفاده از این ویژه برنامه می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی (nahad.ir) و یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دریافت از کافه بازار) مراجعه کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در ادامه درباره جزئیات بیشتر این طرح، گفت: امروز آخرین مهلت ارسال آثار و پاسخ دادن به سوالات است.  اگر شرایط کرونایی ادامه دار شود برای پر کردن وقت خالی دانشجویان برنامه‌های خاصی را برگزار خواهیم کرد و ارتباط آموزشی خود با زوج‌ها را حفظ خواهیم کرد.

غلامی درباره هدف از برگزاری این برنامه توضیح داد و افزود: هدف از برنامه پیک عاشقی، تداوم ارتباط با زوج‌های دانشجو و استفاده بهینه آنان از اوقات فراغت در اسفندماه و نیز ایام نوروز است.


بیشتر بخوانید: امروز، شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی اعلام می‌شود


دبیر ستاد ازدواج دانشجویی درباره جوایز شرکت در مسابقات پیک عاشقی، مطرح کرد: زوج‌های شرکت کننده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را داشته باشند، افزون بر جایزه دریافتی از بخش‌ها، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می‌شوند. ۲۰ سفر مشهد مقدس برای بیست زوج و ده‌ها کارت هدیه بانکی از جمله جوایز پیک عاشقی است. در هر بخشی بیش از ۵۰ هدیه ویژه داریم.

غلامی در پایان یادآوری کرد: در هر قسمت هدایای از قبیل سفر به مشهد مقدس و هدایای نقدی در نظر گرفته شده و  و با توجه به استقبال زیاد از بین تمام کسانی که در این طرح شرکت کرده اند بدون توجه به برنده شدن قرعه کشی برای هشت سفر به مشهد مقدس بعد از پایان ویروس کرونا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ببین کار به کجا رسیده برای ازدواج مسابقه گذاشتن و جایزه میدن این چیزا دیگه موثر نیست
آخرین اخبار