نصیری از پرداخت کمک معیشت به حساب سرپرستان خانوار نیازمند مبتلا به کرونا در کمتر از ۱۲ ساعت از زمان شناسایی افراد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره اقدامات حوزه مددکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به بیماران نیازمند که مبتلا به کرونا هستند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال گذشته حوزه مددکاری این سازمان اقدام به طراحی و اجرای چند برنامه ویژه برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا کرد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای راه اندازی تیم‌های مددکاران اجتماعی داوطلب بحران در سراسر کشور در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها به صورت شبانه روزی اقدامات لازم انجام شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش مددکاران اجتماعی مستقر در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها به منظور حمایت‌های روانی از بیماران و خانواده‌های مبتلا به ویروس کرونا، تاکید کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده، خانواده‌های نیازمند شناسایی و نسبت به پرداخت کمک‌های معیشتی به این خانواده‌ها اقدام شد.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۳۱۰ پرونده در زمینه پرداخت کمک معیشت به خانواده‌هایی که سرپرستان خانوار، مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و از تامین مایحتاج زندگی بر نمی‌آیند، تشکیل و برای ۲۴۰ مبتلا به ویروس کرونا در کوتاه‌ترین زمان ممکن (کمتراز ۱۲ ساعت) مبالغی واریز شده است.

نصیری درباره پرداخت هزینه‌هایی برای خانوار‌های نیازمندی که سرپرستان خانوار بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، افزود: همچنین به خانواده‌های نیازمند که بر اثر این بیماری اعضای خود را از دست داده‌اند هم کمک‌های مناسبی انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ک
۱۴:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرپرست خانواده هستم به بیماری کرونا مبتلا شدم شعل ازاد داشتم الان حدود یک ماه نیم بیکار شدم و کسی حاضر نیست به من کار بده از جایی حمایت نمیشم پدرم ۵ عید از دست دادم خرج مادرم با من هست لطفا رهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
نورعلی شیخ
۱۹:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. بدون بیمه کارگرساختمانی داری زن و دوفرزند دختر. بدون هیچگونه درامد و بیمار هستم . شدیدا نیازمند و مستحق کمک.. خواهشا منعکس پیگیری و درصورت وجود مرجع پاسخگو راهنمایی بفرمایید.
United States of America
محمدتقی لگزیان
۱۵:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بدون بیمه بدون کارهستم 3فرزند هیچ بسته حمایتی تعلق نگرفته است.
آخرین اخبار