با حضور جمعی از مسئولان جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول برگزار گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا  چمن آرا رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: اقدامات شهرداری دزفول در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است.

او ضمن تقدیر و تشکر از کسبه و مردم فهیم دزفول و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا در تاکید بر این‌که اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا باید جدی گرفته شود، بیان داشت: همشهریان گرامی با رعایت نکات بهداشتی و با ماندان در خانه و عدم حضور در اماکن عمومی از انتشار بیشتر کروناویروس جلوگیری کنند.

چمن آرا افزود: با توجه به شیوع این ویروس در سطح کشور با رعایت نکاتی که از طرف وزارت بهداشت و کمیته‌ی مقابله با کروناویروس اعلام می‌گردد در جهت سلامتی همدیگر کوشا باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول  با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌ها و نیرو‌های جهادی درگیر مقابله با موضوع ویروس کرونا، بیان کرد: حوزه فعالیت مدیریت شهری در ضدعفونی معابر و فضا‌های عمومی تاثیر بالایی در گندزدایی و پیشگیری از شیوع این ویروس داشته است و جا دارد از تلاش‌های کارگران، پرسنل و مدیران خدوم شهرداری دزفول تقدیر و قدردانی نماییم.

این مقام مسئول گفت: آنچه بیش از همه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وفقه، شبانه روزی، جهادی و خالصانه کادر درمانی و جامعه پزشکی و پرستاری شهرستان دزفول در مقابله با این ویروس و مراقبت از بیماران بوده که امید است هرچه زودتر شاهد ازبین رفتن این ویروس منحوس در سراسر دنیا باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.