مدیرعامل مجتمع فولاد سبا گفت:در سال رونق تولیدکارکنان مجتمع فولاد سبا توانستند با تولید یک میلیون و ۲۳۹ هزار تن کلاف گرم دست یابند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی عطایی مدیرعامل مجتمع فولاد سبا اظهار داشت: علیرغم تحریم‌های ناعادلانه، با تلاش، همدلی و همراهی کلیۀ همکاران و ذی‌نفعان در مجتمع فولاد سبا موفق به افزایش میزان تولید شدیم و افتخار دیگری را در مجموعۀ فولاد کشور به ثبت رساندیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد سبا ادامه داد: در سال رونق تولید با همت، تلاش و همدلی کارکنان مجتمع فولاد سبا توانستیم به تولید یک میلیون و ۲۳۹ هزار تن کلاف گرم دست یابیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۷ درصد رشد داشته است.

او بیان داشت: حدود ۸۰ درصد از این میزان با ضخامت ورق ۲ میلیمتر و کیفیت مطلوب تولید شده است که یکی از محصولات پرکاربرد درصنعت تولید لوله و پروفیل کشور به شمار می‌رود.

عطایی تصریح کرد: علیرغم محدودیت‌های فراوان در تأمین مواد اولیه، قطعات و مواد مصرفی، از جمله دلایل اصلی افزایش تولید می‌توان به تلاش و کوشش کارکنان، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته و افزایش سرعت در خطوط مختلف ازجمله فولادسازی، ریخته‌گری و نورد گرم و کاهش توقفات اضطراری در این واحد‌ها اشاره کرد؛ همچنین آهن اسفنجی کیفی تولیدشده در واحد آهن‌سازی مجتمع فولاد سبا نیز تأثیر به سزایی در افزایش تولید داشته است.

مدیرعامل مجتمع فولاد سبا در خصوص برنامه‌های سال جدید این واحد گفت: در صورت تأمین مواد اولیۀ موردنیاز و اجرای پروژه‌های طرح توسعه، چابکی و سرعت در تعمیرات نواحی، برطرف کردن توقفات غیرضروری و افزایش انگیزۀ همکاران، قطعا توانایی رسیدن به ظرفیت اسمی تعیین شده و تحقق شعار جهش تولید سال را خواهیم داشت.

او خاطرنشان کرد: ضمنا همزمان با تولید، در حال آماده‌سازی فعالیت‌های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری قدیمی و نصب قفسۀ هفتم نورد گرم سبا هستیم و در آینده شاهد نصب و به کارگیری این تجهیزات در تولید خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار