رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: پارسال برای تحقق شعار رونق تولید از تعطیلی ۲۱ کارخانه جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: پارسال در راستای تحقق شعار رونق تولید در استان تعامل خوبی بین دستگاه قضایی و اجرایی صورت گرفت و به این ترتیب از تعطیلی ۲۱ کارخانه جلوگیری شد که ثمره آن جلوگیری از بیکاری هزار و ۴۰۰ نفر بود.

حجت الاسلام قدرتی افزود: امسال هم برای تحقق شعار جهش تولید باید بازدید از مراکز تولیدی و کارخانه‌ها بیشتر و فرصتی برای تولیدکنندگان جهت بیان مشکلاتشان فراهم شود تا مشکلات شناسایی شده و راهکار‌های مناسب آن‌ها داده شود.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: در استان مجموعا ۱۳ هزار پرونده معوقه وجود داشت که در ماه‌های آخر سال به طور فوق العاده مورد بررسی قرار گرفت و از این تعداد نزدیک به ۶ هزار پرونده مختومه شد و طبق آمار ۴۷/۸ درصد رسیدگی به پرونده‌های معوقه داشتیم.

او گفت: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا ناچار به انتقال اوقات تعیین شده به اردیبهشت ۹۹ شدیم و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پرونده‌ها باقیمانده در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرند.

رییس کل دادگستری استان در رابطه با مدیریت مجموعه دادگستری استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم گفت: پارسال انتخابات با کمترین حاشیه و تخلفات اجرا شد، چرا که رویکرد ما یک رویکرد پیشگیرانه بود. در این زمینه برنامه‌ها و جلسات توجیهی زیادی حتی برای خود کاندیدا‌های انتخاباتی برگزار و جرایم تخلفات و تبعات آن‌ها تشریح شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.