مدیرکل هواشناسی کردستان از ورود موج جدید بارشی به این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رحیم صدیقی ضمن اشاره به آخرین وضعیت جوی استان کردستان اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی هوای استان طی امروز نسبتاً پایدار می‌باشد.

او ادامه داد: از عصر و اوایل شب امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه هوای استان ناپایدار بوده و در اکثر نقاط استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و نواحی غربی شاهد وزش باد گاهی شدید و رگبار‌های پراکنده بهاری با احتمال وقوع رعدوبرق خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: برای روز‌های پنجشنبه و جمعه همراه با تشدید ناپایداری‌ها شرایط بارش تقویت خواهد شد، با توجه به تغییرات احتمالی در این خصوص در روز‌های آینده بیشتر اطلاع رسانی می‌شود.

او به روند افزایش دمای هوا در استان کردستان که از هفته گذشته آغاز شده بود اشاره کرد و یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز طی امروز و فردا دمای هوا در این استان حداکثر روزانه افزایش ۲ تا ۴ درجه‌ای خواهد داشت.

پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کردستان نشان می‌دهد که طی روز‌های آینده دمای هوا در گرم‌ترین ساعت در این استان به ۲۳ درجه خواهد رسید و مردم سروآباد باید این دمای هوا روز سه‌شنبه تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار