فرماندار اندیکا گفت: از مردم شهرستان انتظار داریم اطلاعات سلامت خود را در طرح غربالگریای برای مقابله با ویروس کرونا ثبت کنند.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای اقدامات مقابله با کرونا ویروس در این شهرستان گفت: ضمن خسته نباشید بابت زحمات و تلاش‌های شبانه روزی در جهت اقدامات ضدعفونی وپاکسازی روستا‌ها با هدف حفظ سلامت شهروندان و مقابله باشیوع ویروس کرونا درسطح بخشها، به آگاهی می رساند باتوجه به اهمیت ثبت نام در سامانه خودارزیابی الکترونیکی درسایت salamat.gov.tv درجهت بهبود وضعیت سلامت خانواده‌های روستایی و عشایری در سطح بخش‌ها باهدف غربالگری، در این مرحله نیز انتظار می رود نهایت سعی و تلاش خود را تا ثبت نام کلیه خانواده ها در سطح ۳بخش مرکزی، آبژدان و چلو مضاعف نمایید.

او ضمن تاکید بر ثبت اطلاعات سلامت مردم شهرستان اندیکا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از مردم شهرستان انتظار داریم اطلاعات سلامت خود را در طرح غربالگریای برای مقابله با ویروس کرونا ثبت کنند.

کاظمی بیان داشت: ضمن همکاری با بهورزان وپرسنل شبکه بهداشت جهت ثبت نام اهالی روستای محل خدمت خود دراین سامانه اقدام لازم وشایسته صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.