روزنامه واشنگتن پست در گزارشی از بیشتر بودن شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا نسبت به آنچه دولت ترامپ اعلام کرده است، خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی از بیشتر بودن شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا نسبت به آنچه دولت ترامپ اعلام کرده است، خبر داد.

در این گزارش آمده است: مقامات بهداشتی و کادر درمانی آمریکا معتقدند بسیاری از کسانی که جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند در لیست قربانیان ویروس کرونا ثبت نشده اند.

در هفته‌های نخست انتشار ویروس کرونا در آمریکا به میزان کافی کیت تشخیص وجود نداشت و به همین دلیل بسیاری از جان باختگان بیماری‌های تنفسی در لیست فوتی‌های کرونا ثبت نشدند. همچنین پس از مرگ بسیاری از انسان‌ها که مشکوک به کرونا بوده اند، برخی مقامات مانع از آزمایش آن‌ها می‌شدند، چون معتقد بودند این امر هدر دادن منابع است.

کریستین نوردلند، سخنگوی مرکز پیشگیری از بیماری‌های آمریکا اعلام کرد: آمار‌هایی که درباره قربانیان ویروس کرونا منتشر می‌شود یک آمار حداقلی است.

گفتنی است آمریکا به تدریج به اوج همه‌گیری ویروس کرونا نزدیک می‌شود. بر اساس اعلام منابع آمریکایی طی یک روز اخیر بیش از ۱۳۰۰ آمریکایی بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
قابل توجه كساني كه دولتهاي اروپاي و آمريكاي را راستكو ميدانند.واقعا جاي حقارت داره
آخرین اخبار