اهدای ۷ هزار و ۸۰۰ پک بهداشتی بین خانواده‌های محروم کردستانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت:از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا ۷ هزار و ۸۰۰ پک بهداشتی شامل صابون، مایع شوینده و مایع سفیدکننده به خانواده‌های محروم استان کردستان اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان،  با اشاره به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه استان به منظور کمک به مناطق محروم استان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا ۷ هزار و ۸۰۰ پک بهداشتی شامل صابون، مایع شوینده و مایع سفیدکننده به خانواده‌های محروم استان کردستان اهدا شد.

اوافزود: از زمان آغاز این بیماری در استان کردستان پنج هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی از محل اجرای نیات واقفان استان کردستان در سطح شهر و روستا‌های استان کردستان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه از این تعداد بسته معیشتی هزار بسته در سطح روستا‌ها و چهار هزار و ۵۰۰ بسته در سطح شهر‌ها توزیع شده است، بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند و چای است.

او از برپایی چهار ایستگاه سلامت در جوار بقاع متبرکه و موقوفات استان کردستان خبر داد و بیان کرد: از طریق ایستکاه سیار ضدعفونی معابر و اماکن متبرکه ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای ضدعفونی معابر، تاکسی‌ها و اماکن متبرکه مصرف شده است.

حجت‌الاسلام کاروند یادآور شد: پخش ۱۰۰ اطلاعیه صوتی در مساجد، توزیع ۱۰ هزار ماسک و دستکش در سقز، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خدام، هیأت امناو فعالان ایستگاه‌های سلامت، ضدعفونی مساجد پرتردد، توزیع ۵ هزار پوستر اطلاع‌رسانی مبارزه با کرونا بین مردم استان کردستان از دیگر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان به منظور مقابله با کررونا بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.