استاندار هرمزگان گفت: فعالیت ادارات از ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: فعالیت ادارات از ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی انجام می‌شود.

او پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا افزود:ساعت کار اداری نیز طبق تصمیم ستاد از ۷ صبح الی ۱۴ است که با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هر گونه تغییر ساعت کاری متعاقبا اعلام می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: واحد‌های خدماتی و تولیدی کم ریسک می‌توانند از ۲۳ فروردین ماه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، فعالیت خود را آغاز کنند.

همتی افزود: صنوف و واحد‌های پرریسک که موجب تجمع بیشتر افراد می‌شوند، کماکان تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود، اما واحد‌ها و صنوفی که خدمات رسانی ضروری را به مردم باید انجام دهند با نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف باید فعال باشند.

اوافزود: همچنین طبق تصمیم این ستاد تا ۳۰ فروردین ماه مسافرت‌های بین استانی ممنوع است و بر این اساس کنترل و مراقبت شدید در تمامی ورودی‌های استان ادامه دارد.

استاندار هرمزگان گفت: مدارس و دانشگاه‌ها نیز فعلا تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند و آموزش از طریق فضای مجازی و رسانه ملی ادامه دارد و تصمیم لازم برای ادامه محدودیت‌ها یا لغو آن در جلسات بعدی گرفته خواهد شد.

 انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.