باشگاه شاهین اعلام کرد: حرف‌های سرمربی پارس جنوبی جم در تعیین قهرمان لیگ و سقوط تیم‌های پایینی جدول رده بندی غیرکارشناسی است و باعث ناراحتی هواداران شاهین شده است.

صحبت‌های سرمربی پارس صدای هواداران شاهین را درآوردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفته است: بهترین کار این است که لیگ برتر فوتبال را همین جا تمام کنیم و فصل آینده را نجات بدهیم. اگر لیگ امسال از بلاتکلیفی خارج شود حداقل می توانیم برای فصل بعد برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

هومن افاضلی، در خصوص اینکه تعیین قهرمان و یا تیم های سقوط کننده در لیگ در صورت نیمه تمام ماندن باید به چه شکلی باشد؟ بیان کرده است: در کشورمان عادت کرده‌ایم که یک نفر به جای بقیه فکر می‌کند و تصمیم می‌گیرد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تیم‌هایی که از این تصمیم صاحب نفع هستند و یا متضرر می‌شوند را در تصمیماتش دخیل کند. به طور مثال سه راهکار پیشنهاد بدهد و از میان این سه راهکار، رای‌گیری کند. در این صورت حتی مخالفان هم مجبور می‌شوند رای اکثریت را قبول کنند.

صدای باشگاه و هواداران شاهین درآمد

اظهارات سرمربی پارس جنوبی جم با واکنش باشگاه و هواداران شاهین شهرداری بوشهر رو به رو شده است.

روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر خطاب به سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد:چند مدتی است که هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی جم در دفعات متعدد خطاب به سازمان لیگ اعلام می‌دارد که تکلیف لیگ برتر را مشخص کنید و تیمی را قهرمان اعلام کنید و دو تیم انتهای جدول را سقوط دهید.

 جناب افاضلی همان طور که می‌دانید فاصله امتیازات هفت تیم پایین جدول بسیار نزدیک است و ۹ بازی باقیمانده است. حالا شما چطور به خود اجازه می‌دهید به صراحت دو تیم را سقوط دهید و به طور مکرر این اظهارات غیر کارشناسانه را تکرار می‌کنید و تیم هم استانی (شاهین شهرداری بوشهر) را هر بار بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران پرشمار تیم بوشهری سقوط می‌دهید.

جهت اطلاع تیم پارس جنوبی جم بیشتر امتیازات خود را در زمان کادر فنی قبلی دریافت کرد و اینکه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم سرمایه‌های ورزشی استان هستند که هواداران بی شماری نیز دارند و مردم این دو شهر با هم دوست و برادر هستند پس تقاضا می‌شود در نوع گفتار و مصاحبه‌های خود دقت لازم را به خرج دهید و اجازه دهید سازمان لیگ با مشورت با باشگاه‌ها و کارشناسان امر تصمیمی منطقی بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.