معاون فنی و عملیات اورژانس تهران گفت: در حال حاضر تمام خودرو‌های آمبولانس مجهز به تجهیزات ویژه انتقال بیماران کرونایی هستند.

 

سید رضا معتمدی معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت  تجهیزات حفاظتی پرسنل اورژانس اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی از نظر تجهیزات حفاظتی و لباس‌های ویژه حمل بیماران مبتلا به کرونا در تهران وجود ندارد.

او ادامه داد: در حال حاضر  تمام خودروهای آمبولانس مجهز به تجهیزات ویژه انتقال بیماران کرونا بوده و کارشناس اورژانس اگر تشخیص دهد بیمار مورد نظر مشکوک به بیماری کروناست  با تمام تجهیزات بر بالین فرد بیمار حاضر می‌شوند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران  تاکید کرد: شهر  تهران دارای پنج ناحیه است که برای هر کدام از این نواحی پنج آمبولانس ویژه انتقال بیمار به بیمارستان ها و مراکز درمانی در نظر گرفته شده است و در مجموع ۲۵ آمبولانس برای این بیماران در سطح استان تهران مشخص شده است .

جابجایی ۱۰۰۰ بیمار بین بیمارستان‌ها توسط اورژانس

معتمدی بیان کرد: یکی از وظایف اورژانس ۱۱۵ انتقال بیماران بین بیمارستان‌ها جهت انجام اقدامات پاراکلینیک مانند سی‌تی‌اسکن و انجام دیگر اقدامات است و تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ بیمار به وسیله پرسنل اورژانس در  بیمارستان‌های مختلف و مراکز درمانی جابه‌جا شده‌اند.


بیشتر بخوانید:  حفظ سلامت برای کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها ضروری است


معاون فنی و عملیات اورژانس تهران گفت: هشت دستگاه آمبولانس ویژه مخصوص عملیات ویژه جهت انتقال بیمار در  استان تهران در نظر گرفته شده است و هیچ مشکلی از این بابت  وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار