صادق خان در پیامی در توئیتر نوشت از شنیدن خبر مرگ ۵ نفر از رانندگان اتوبوس شهری در لندن بسیار شوکه و ناراحت شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، صادق خان، شهردار لندن در حساب توئیتری خود نوشت از شنیدن خبر مرگ پنج نفر از رانندگان اتوبوس شهر بسیار شوکه و ناراحت شده است.

صادق خان در توئیترش نوشت: «خبر مرگ ۵ نفر از کارکنان بخش اتوبوس رانی بر اثر کرونا کاملا من را شوکه کرد و بسیار ناراحت شدم.»

او در ادامه از مردم لندن خواست قوانین را رعایت کنند و مقرراتی را که برای فاصله گذاری اجتماعی ارائه شده است مهم بشمارند. صادق خان نوشت: «مردم لطفا قوانین را رعایت کنید، زندگی‌ها به این بستگی دارد.»

انگلیس روز گذشته با ثبت ۷۰۸ مورد مرگ و میر جدید بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت بدترین روز را در میان بحران شیوع ویروس کووید-۱۹ تجربه کرد.

دیلی میل روز گذشته نوشت در حالی که جنب و جوش‌ها در بیرون از خانه تا ۸۵ درصد در انگلیس کاهش یافته است، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد برخی دوچرخه سواران در هوای گرم به پارک‌ها رفته اند.

«پروفسو نیل فرگوسن» نیز در مصاحبه با این روزنامه گفت: «اگر مردم به قوانین قرنطینه تن دهند، کورسوی امیدی هست که تا پایان ماه مه (آخر ماه آینده میلادی) مسأله فاصله گذاری اجتماعی کاهش یابد.»

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مقامات انگلیس، تاکنون ۴۱۹۰۳ نفر در این کشور به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۴۳۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار