خوابگاه دانشجویی صدرا به نقاهتگاه بهبودیافتگان کروناویروس تغییر یافت

خوابگاه دانشجویی حضرت احمدبن موسی (ع) واقع در شهر صدرای شیراز، در مدت کمتر از دو روز به نقاهتگاه موقت بهبود یافتگان بیماری کرونا تبدیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خوابگاه بزرگ دانشجویان پسر این دانشگاه واقع در شهر صدرای شیراز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با وجود محدودیت نیرو، در فعالیتی جهادی و ارزشمند به نقاهتگاه موقتی بیماران مبتلا به کروناویروس که از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، تغییر کاربری داد.

کوروش عزیزی با تاکید بر موقتی بودن این تغییر کاربری، افزود: این نقاهتگاه با ظرفیت ۱۶۰ تختخواب برای ایام نقاهت پزشکان، پرستاران و سایر نیرو‌های خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا آماده سازی شده و امیدواریم پس از مساعد شدن شرایط و شکست کرونا، دوباره با انجام اقدامات ایمنی و بهداشتی به کاربری اصلی خود بازگردد.

او افزود: نیرو‌های کادر درمان که ممکن است در حین انجام خدمات درمانی، به ویروس کرونا آلوده شده و بیمار شده باشند، پس از بستری و درمان کامل، به این نقاهتگاه منتقل شده و پس از دو هفته حضور و بازیابی دوباره سلامت، ترخیص شده و به کانون خانواده خود باز می‌گردند.

عزیزی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی امکانات رفاهی، بهداشتی، ورزشی و اینترنت پرسرعت در این مکان مستقر شده و از ساعاتی دیگر، این نقاهتگاه به طور رسمی آماده پذیرش بیماران ترخیص شده از بیمارستان‌ها است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: مبارزه و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، مشارکت همه جانبه و عزمی راسخ در قالب فعالیت‌های جهادی و ضربتی را طلب می‌کند تا با راهنمایی و هدایت نیرو‌های متخصص و کارشناسان امر در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه، موفق به نابودی این ویروس شویم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.