معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۳ محور ورودی شهرستان چالدران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،فراهانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران در ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا ویروس گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی  در ۳ محور ورودی چالدران شامل چالدران به خوی، چالدران به ماکو و چالدران به چایپاره  با ایجاد ایستگاه‌های کنترلی اجرایی می شود.

  فراهانی افزود: اجرای موفقیت آمیز این طرح با همدلی و همراهی مردم با مسئولین شهرستان انجام گرفته و توانسته تا به امروز نقش تاثیر گذاری را در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار  بیان کرد: تا به امروز   آمار شهرستان چالدران به لحاظ ابتلاء به بیماری کرونا در سطح استان در حد مطلوب است که تلاش می‌شود با تشدید این طرح شهرستان  = را در وضعیت مطلوب نگه داریم.

 علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  از ۵۲۰ واحد‌ صنفی ضروری در این شهرستان بازرسی صورت گرفته است که ۳۳ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب شده اند.

او ادامه داد: در زمینه اجرای این طرح تاکنون ۱۴ دستگاه خودرو متخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۹ دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.