یک زن آمریکایی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی این کشور از آخرین وداع خود با همسرش که مبتلا به کرونا شده بود صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی از شیوع ویروس کرونا در جهان می‌گذرد. اواسط ماه دسامبر بود که شیوع ویروسی مرموز در شهر "" ووهان " چین گزارش شد. پس از گزارش‌های متعدد در مورد ابتلای تعداد زیادی از افراد به این ویروس سرانجام دولت چین در اواخر ماه دسامبر شیوع ویروسی با نام کرونا در این کشور را تایید کرد.

اکنون کروناویروس در ۲۰۸ کشور جهان گزارش شده است. تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰۰۰ تن به این ویروس مبتلا شده اند و از این تعداد بیش از ۶۵ هزار تن نیز جان باخته اند. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۱۰ هزار مبتلا دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان است. آمار جانباختگان در این کشور نیز از مرز ۸ هزار تن گذشته است و لحظه به لحظه بر شمار مبتلایان و قربانیان اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید: مدل موی عجیب یک پسر سوژه رسانه‌ها شد!‌ 


به تازگی یکی از شهروندان آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی CNN از تجربه از دست دادن همسرش که به کرونا مبتلا شده بود سخن گفت. " مائورا لِوینگر " در این مصاحبه زنده گفت که آخرین وداع را با شوهر ۴۲ ساله اش که در بیمارستان بستری بود از طریق فیس تایم انجام داده است. لِوینگر گفت که پس از ابتلای همسرش به کرونا، او برای معالجه و درمان به بیمارستان منتقل شد. در بیمارستان با وخامت حال همسرش، او به بخش ICU منتقل گردید.

در بخشی از این مصاحبه که در توئیتر CNN منتشر شد این زن در شرح لحظه مرگ همسرش گفت: «من از همسرم خواستم ما را ترک نکند، چون همه ما (خانواده ) به او نیاز داریم. من از او بابت تمام نامه‌هایی که در مدت بستری بودنش در بیمارستان برایم نوشته بود تشکر کردم. برایش دعا کردم و سپس دکتر گوشی را گرفت و به من گفت که متاسفم، همسر شما دیگر نبضی ندارد (قلبش از کار ایستاده است). من نمی خواهم فرد دیگری چنین تجربه ای را داشته باشد»

لِوینگر افزود: «من باید از همسرم، که مردی فوق العاده بود یاد و تشکر کنم. او در من احساس گرامی و دوست داشتنی بودن را بوجود آورد.»

لِوینگربا اشاره به مرگ تعدادی از شهروندان آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا ضمن هشدار به آنها گفت: « صبح که از خواب بیدار شدم هشداری را روی صفحه تلفن همراهم دیدم که نشان می داد شب گذشته ۴۳ تن دیگر جان خود را از دست داده اند. این به این دلیل است که مردم مراقب نیستند. احساس شکست ناپذیری می کنیم. فکر می‌ کنیم چنین اتفاقی ممکن نیست برایمان رخ دهد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رب
۱۱:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
پس حال مادر ها وهمسران سوریه ای که شما آمریکایی ها کشتید چگونه است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار