معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت:دو هفته نخست امسال، ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیر مجاز چاه آب در استان اصفهان از طریق پیگیری گزارش‌های مردمی توقیف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن ساسانی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر پیگیری جدی تخلفات بخش آب، اظهار کرد: تا کنون از طریق شماره تلفن ۳۸۴۸ که با هدف دریافت گزارش‌های مردمی راه اندازی شده است ۱۶۸ تماس ثبت شده و با بررسی‌های یگان حفاظت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ۹۹ درصد آن‌ها صحت داشته است.

او افزود: دو هفته نخست امسال، ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیر مجاز چاه آب در استان اصفهان از طریق پیگیری گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۳۸۴۸ توقیف و به مراجع قضائی معرفی شده است.

ساسانی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در سراسر استان از طریق سامانه ۳۸۴۸ در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند و گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه‌های فاقد پروانه را مطرح کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیر مجاز از کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها و حمل و تردد انواع دستگاه‌های حفاری غیر مجاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی ۳۸۴۸ است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار