معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد مسافرانی که طی ایام تعطیلات نوروز امسال وارد مشهد شدند نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش چشمگیر داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا ۱۶ فروردین ماه جاری در مجموع ۳۰۶ پرواز ورودی به مشهد با ۳۲ هزار و ۷۹۹ مسافر انجام شد که نشان از کاهش ۹۵ درصدی ورود مسافر نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او ادامه داد: در این مدت ۳۰۶ پرواز ۳۱ هزار و ۲۵۴ مسافر را از مشهد خارج کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه راه آهن ۷۵ رام قطار ورودی به مشهد با ۱۲ هزار و ۷۸۶ مسافر ثبت شده است که نشان از کاهش ۹۸ درصدی ورود مسافر در این بخش دارد، همچنین ۷۳ رام قطار ۹ هزار و ۳۹۹ مسافر را در این مدت از مشهد خارج کرده است.

براتی افزود: در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای هزار و ۹۳۹ سفر با ۲۶ هزار و ۱۹۹ مسافر ورودی به مشهد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۲ درصد کاهش دارد و چهار هزار و ۵۹۴ سفر با ۷۰ هزار و ۷۵۸ مسافر خروجی از این شهر ثبت شده است.

او ادامه داد: طی این مدت ۹۴۵ هزار و ۴۰۷ دستگاه خودرو شخصی با ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۵۱ مسافر وارد مشهد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۷ درصد کاهش دارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۹۴۶ هزار و ۸۹۶ خودرو با ۲ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۳۹ مسافر در این مدت از مشهد خارج شده است.

براتی در پایان  افزود: خودرو‌های دارای پلاک داخل استان و مشهد از این آمار تفکیک نشده است.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار