ترامپ: در دو هفته آتی شمار تلفات ویروس کرونا افزایش خواهد یافت

رئیس جمهور آمریکا دو هفته سخت را در مبارزه با ویروس کرونا در کشورش پیش بینی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دو هفته سخت را در مبارزه با ویروس کرونا در کشورش پیش بینی کرد.

بر این اساس، ترامپ اعلام کرد: هفته جاری و هفته بعد از جنبه تلفات ویروس کرونا در کشور روز‌های سختی برای ما خواهد بود. می‌کوشیم تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به ایالت نیویورک ارسال کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نیویورک در روز‌های آتی شامل تلفات بیشتری خواهد بود. به همین دلیل یک هزار نظامی را برای اجرای فاصله گذاری فیزیکی به این ایالت ارسال خواهیم کرد.

ترامپ تاکید کرد: ما باید هر چه زودتر کسب و کار‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند را دوباره باز کنیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه افزود: جهان شاهد وضعیت بدی است و کشور ما در این شرایط تنها نیست. ما شاهد وضعیت بی سابقه هستیم. رسانه‌ها باید شایعات و هراس افکنی میان مردم را متوقف کنند.

در شبانه روز گذشته ۲۴ هزار فرد جدید در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند. به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا به بیش از ۳۰۰ هزار تن رسید. همچنین تاکنون بیش از ۸ هزار و ۱۷۰ بیمار قربانی این ویروس شده اند.

پیشتر باب گلنزر، قانونگذار ۷۴ ساله جمهوری‌خواه آمریکا از ایالت «داکوتای جنوبی» روز شنبه در پی ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

این نماینده آمریکایی از حدود دو هفته قبل در پی ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و نهایتا روز شنبه جان باخت.

آمار جهانی مبتلایان به ویروس کرونا نیز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده است. تاکنون نزدیک به ۶۵ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار