۶۵ درصد اساتید دانشگاه شهرکرد در آموزش الکترونیکی در بستر فضای مجازی مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بین دانشجویان و به منظور ادامه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه، آموزش در بستر فضای مجازی در دستورکار دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله این واحد آموزشی قرار گرفت.

او افزود: بخش‌هایی از این آموزش‌ها به شکل خارج از خط است که اساتید دانشگاه، فیلم‌های آموزشی کلاس خود را تهیه می‌کنند و به منظور بهره برداری دانشجویان روی سامانه آموزشی دانشگاه بارگزاری می‌نمایند.

کریمی اضافه کرد: با همت و مشارکت ۶۵ درصدی اساتید دانشگاه شهرکرد تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه جاری، حدود ۹۰ هزار دقیقه محتوای آموزشی تهیه شد و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

او ادامه داد: در حوزه برگزاری کلاس برخط نیز زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلیه کلاس‌های تئوری به صورت بر خط در دانشگاه شهرکرد در حال فراهم شدن است.

کریمی گفت: جلسات دفاع از پایان نامه و پروپوزال، با توجه به تجربه‌های قبلی در دانشگاه شهرکرد، امکان برگزاری این جلسات فراهم است.

او افزود: در زمینه زیرساخت لازم برای آموزش الکترونیک، هم اکنون دانشگاه شهرکرد با داشتن پهنای باند ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه، مشکلی از لحاظ تامین پهنای باند مورد نیاز ندارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار