آیا تا به حال شده در سفر‌های مختلف هوایی به نوع و اسم هواپیمایی که سوار بر آن هستید هم دقت داشته باشید؟

به گزارش نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما در سال های مختلف و سفرهای مختلف سوار هواپیمای مختلفی شده  ایم که بعضا تکنولوژی های روز آن توجه ما را به خود جلب کرده است.

هواپیماهایی معمولی تا کلاسیک، با نمای زیبا و بعضا هم مشکلات قابل توجهی که اعتراضمان را برانگیخته است. امروز می خواهیم هواپیما اغلب کامل ترین طرح ها در طبیعت یافت می شوند؛ به همین علت ایرباس هنگام طراحی و بهبود هواپیماهایش به دنبال یادگیری از دنیای طبیعت است.

ایرباس A350 XWB یکی از هواپیماهای جذاب در خط هوایی است. این جدیدترین عضو از خانواده ی پهن پیکر ایرباس “A350 XWB“، نمونه ای بارز از ترکیب الهام بخش علم و طبیعت است. ماموریت در حال انجام هواپیمای ایرباس مدل “A350 XWB” تحولی حائز اهمیت برای ساخت هواپیمایی تمام عیار بشمار می رود.

معرفی ایرباس A350 XWB

از آنجایی که هواپیمای A350 XWB دارای طراحی بال قابل تطبیق متحرک (الهام گرفته از بال پرندگان) است، از طبیعت آموخته تا آینده ای سلامت را برای سیاره ی زمین تضمین کند.

معرفی ایرباس A350 XWB

در این مدل از هواپیمای ایرباس آ۳۵۰، تنها تکنولوژی متحول نشده است. هنگامیکه شرکت ایرباس هواپیمای A۳۵۰ XWB را طراحی نمود، کابینی ایجاد کرد که به آسانی رویکرد تمامی امکانات داخلی هواپیما‌ها را متحول ساخت. به گفته‌ی عضو موسس ایراسپیس (Airspace)، به واسطه‌ی کابین خانوادگی ایرباس، مسافران هواپیمای A۳۵۰ XWB می‌توانند حس راحتی پرواز را به طور متفاوتی تجربه کنند.

معرفی ایرباس A350 XWB
 
معرفی ایرباس A350 XWB
 
جای تعجبی نیست که این هواپیمای مدرن یکی از بهترین انتخاب ها برای پرواز باشد. در واقع هواپیمای A350 XWB قابلیت حقیقی پرواز بلند برد تا ۸ هزار و ۱۰۰ مایل دریایی را ارائه می دهد، اما همچنین به راحتی می تواند در پروازهای درون منطقه ای و مسیرهای بلند برد (تا ۹.۷۰۰ نانومتر) مورد استفاده قرار گیرد؛ که این امر نشانگر انعطاف پذیری عملیاتی آن است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
یکی خریدم..... ولی هنوز پولشو ندادم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۵۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
9.7نانومتر؟؟؟؟!!!؟؟؟!!!؟؟!!!!.ببینم نانومتر میدونی چه واحدی ه؟؟؟ چقدر میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
هنوز سوار هیچ هواپیمایی نشدم....
Iran (Islamic Republic of)
David
۱۸:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
دوست عزیز چیزی از دست ندادی
ی مشت لگن ک بلند شدنش با خودشه ولی نشستنش با خداست
آخرین اخبار