مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس گفت: بازدهی سکو‌های گازی با تحقق کامل برنامه مصوب وزارت نفت، به بیش از ۱۰۰ درصد رسید.

بازدهی ۱۰۰ درصدی سکو‌های گازی پارس جنوبیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا عبادی مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به راهبری ۲۶ سکوی طرح‌های گازی پارس جنوبی از سوی مدیریت تولید و عملیات بیان کرد: بخشی از ظرفیت کنونی تولید گاز پارس جنوبی شامل برداشت گاز از این سکو‌ها و بخشی دیگر هم مربوط به ۹ سکوی طرح‌های توسعه بوده که کار واگذاری آن‌ها به این مدیریت در حال انجام است.

او ادامه داد: برنامه تولید تکلیفی گاز با ثبت بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت کار عملیاتی و پشتیبانی از سوی کارکنان بخش خشکی و فراساحل محقق شده است.

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس عنوان کرد: با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر کشور حاکم شده و اهمیت تولید ایمن و پایدار گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، توجه بیشتر به سلامت کارکنان به‌ویژه افراد مستقر روی سکو‌های گازی در دستور کار قرار گرفته است.

عبادی از برگزاری روزانه نشست‌های کمیته سلامت به موازات پیگیری و حل مسائل پیش روی پایداری تولید خبر داد و افزود: همه فعالیت‌های مربوط به وضع سلامت کارکنان به‌صورت روزانه رصد و اقدام‌های لازم با حساسیت بسیار بالا و به‌صورت ضربتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.