در پی حمله یک مهاجم با چاقو در فرانسه، دست کم دو نفر کشته و ۷ نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد در پی حمله با چاقو در جنوب شرقی فرانسه، دست کم دو نفر کشته و ۷ نفر زخمی شدند.

همچنین شبکه اسکای نیوز اعلام کرد پلیس فرانسه فردی را که به شماری عابران پیاده در نزدیکی شهر لیون در جنوب شرقی فرانسه با چاقو حمله کرده بود، دستگیر کرد.

پایگاه خبری روزنامه گاردین نیز گزارش داد مردی که با چاقو دو نفر را کشت و هفت نفر را زخمی کرد، از سوی پلیس بازداشت شد. جهار نفر از ۷ نفر زخمی، به شدت مجروح شده اند. پلیس این مرد را حوالی ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی و پس از آنکه وی در یک فروشگاه به مشتریان و نیز رهگذران در منطقه «رومن – سور- ایزر» در شهرستان «دروم» در جنوب شرقی فرانسه حمله کرد، بازداشت کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند این مرد در ابتدا به مالک یک تنباکو فروشی و دو نفر از مشتریان داخل فروشگاه حمله کرد. او سپس از مغازه بیرون آمد و مردم داخل خیابان را هدف حمله با چاقو قرار داد. یکی از کشته شدگان، از افراد داخل تنباکوفروشی بود و فرد دوم، یک قصاب در همان حوالی بود که بیرون مغازه خود کشته شد.

پلیس به رسانه‌های فرانسوی گفته فرد مهاجم که دستگیر شده، یک پناهجوی ۳۳ ساله از سودان بوده است. همچنین گفته می‌شود حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
تبلیغات دورعین کانالهای و مردم باعث پناهندگی این جوانان میشه .بعد بیکاری و نداشتن اینده روشن
واقعا متاسف کننده است .این افراد کشته شده .سهمی در بدشانسی این شخص نداشته اند ولی یک دفعه عقل شو از دست داده .تحمل اش تمام شده و باعث جنایت شده .وای خدای من
آخرین اخبار