شرکت اپل با اضافه کردن محافظ صفحه گوشی میان رده جدیدش به فروشگاه اینترنتی خود، نام این گوشی را فاش کرد.

نام گوشی میان رده جدید اپل مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به صورت سالیانه گوشی‌های بالا رده و پرچمدار خود را معرفی و وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های این شرکت قیمت بسیار بالایی در بازار دارند که همین موضوع باعث شده است عده بسیار زیادی از طرفداران اپل نتوانند گوشی‌های این شرکت را خریداری کنند. اپل برای حل این مشکل تصمیم گرفت هر چند سال یک بار یک گوشی میان‌رده را که از پردازنده گوشی‌های پرچمدار این شرکت استفاده می‌کند وارد بازار کند و اولین گوشی میان‌رده این شرکت با نام iPhoen SE در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.

اما از زمان عرضه آخرین پرچمدار شرکت اپل یعنی گوشی iPhone 11 اخباری در فضای مجازی منتشر می‌شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد یک گوشی میان‎رده دیگر را وارد بازار کند که از قاب گوشی iPhone 8 و پردازنده گوشی iPhone 11 بهره می‌برد. درباره این گوشی شایعات زیادی  شنیده می‌شود که یکی از آن‌ها درباره نام این میان رده جدید است؛ بسیاری از کاربران فضای مجازی بر این باور بودند که اپل قصد دارد نام میان‌رده جدید خود را iPhone 9 بگذارد و به گفته برخی دیگر نام این گوشی قرار است iPhone SE 2 باشد.

نام گوشی میان رده جدید اپل مشخص شد

اما به تازگی شرکت اپل در فروشگاه اینترنتی خود محافظ صفحه‌ای جدید را قرار داده که برای گوشی‌های ۷، ۸ و SE ساخته شده و به خاطر تطابق قاب گوشی میان‌رده جدید اپل با دو گوشی مذکور، این گوشی iPhone SE نام‌گذاری شد.


بیشتر بخوانید: مسابقات المپیک ۲۰۲۰ با کیفیت 8K پخش خواهند شد 


هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی این گوشی را وارد بازار خواهد کرد اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرار است گوشی iPhone SE در سه مدل 64، 128 و 256 گیگابایتی و در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز وارد بازار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار