سرپرست شهرداری منطقه ۷ اهواز از اجرای عملیات گسترده زیرسازی و لکه گیری اسفالت در خیابان‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزین حاتمی سرپرست شهرداری منطقه ۷ اهواز گفت: عملیات زیرسازی و لکه گیری آسفالت به منظور چاله زدایی و بهبود کیفیت آسفالت در زمینه تردد راحت‌تر شهروندان در روز‌های اخیر در محلات  این منطقه انجام شده است.

او افزود: ازجمله محلاتی که این پروژه در آن‌ها اجرا شده است، خیابان‌های کارون نبش ۷ حصیر آباد، نبش خیابان ۳ حصیرآباد، خیابان کارون نبش خیابان یک احتشام و همچنین مسیر کارون از خیابان ۱۰ کوی شهرداری تا خیابان ۷ حصیر آباد است.

حاتمی بیان داشت: عملیات زیر سازی و لکه گیری آسفالت در جهت جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین افزایش سطح ایمنی در معابر شهر در دیگر خیابان‌های علامه نبش خیابان مصطفی خمینی، خیابان شبنم، روبروی کارخانه یخ و همچنین خیابان ٦ کوی شهرداری بین پانزده متری و بیست متری کوی شهرداری، خیابان ۲ کوی شهرداری و بلوار آلصافی از شهدای یکم تا شهدای هشتم انجام شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۷ اهواز تصریح کرد: پروژه زیرسازی و لکه گیری آسفالت که به همت نیرو‌های تلاشگر خدمات شهری منطقه انجام شده در آینده در دیگر خیابان‌های سطح منطقه که نیاز به لکه گیری آسفالت معابر داشته باشند نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار