مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت:با توجه به تعویق زمان المپیک فرصت بیشتری برای تمرین داریم.

اقلیمی :تعویق زمان المپیک به نفع تیم استایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اردوی تیم ملی تا ۲۴ اسفند ماه سال گذشته ادامه داشت که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و با توجه به شرایط پیش آمده ورزشکاران برای ادامه تمرینات خود به محل سکونت خود رفتند.

او افزود: قایقرانان با استفاده از وسایل شبیه سازی شده قایقرانی مانند ارگو در منازل تمرینات خود را انجام می‌دهند و طبق برنامه ارائه شده به آن‌ها گزارش و عملکرد خود را روزانه برای ما ارسال می کنند. برخی نیز با توجه به شرایط و امکانات در شهر خود با رعایت اصول بهداشتی دوندگی، دوچرخه‌سواری و تمرینات بدنسازی انجام می دهند تا استقامت و آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

اقلیمی گفت: با توجه به تعویق زمان برگزاری رقابت های المپیک ما نیز فرصت بیشتری برای تمرین داریم، در زمانی‌که  هدایت تیم را برعهده گرفتم فقط حدود ۳ ماه تا مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک زمان باقی بود حال با توجه به این زمان فرصت بیشتری برای تمرین بهتر داریم.

او ادامه داد: چنانچه ورزشکاران دستگاه ارگو داشته باشند مانند زمانی که در آب تمرین می‌کردند به همان مدت تمرین می‌کنند و با توجه به شرایط سه جلسه تمرین را در روز دارند تا آمادگی ورزشکاران حفظ شود، زیرا اگر تمرین نکنند و حجم تمرین پایین بیاید افت می کنند.

اقلیمی با اشاره به سلامت ورزشکاران گفت: همه ورزشکاران در سلامت کامل هستند و به تمرینات خود ادامه می‌دهند. هیچ‌گونه مورد ابتلا به کرونا در میان آنها گزارش نشده است.

مربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام ادامه داد: هر دستوری که از طریق وزارت بهداشت صادر می شود برای سلامتی خودمان است که باید در خانه بمانیم ،از مردم به کشور آن خواستارم تا باز هم در خانه هایشان بمانند تا زودتر زنجیره کرونا از بین برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار