رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی از ۸ فروردین تاکنون، از ورود ۳۹ هزار و ۱۰۸ خودرو در مبادی ورودی استان جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: از ۸ فروردین تاکنون در طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود ۳۹ هزار و ۱۰۸ خودرو در مبادی ورودی استان ممانعت شد.

او با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ راننده احراز هویت شدند.

سرهنگ باقری گفت: از این تعداد از ورود ۳۹ هزار و ۱۰۸ خودرو در مبادی ورودی استان ممانعت شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون، ۲۶۰ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگانی که با پلاک غیربومی وارد شهر‌های استان شدند، صادر شد.

سرهنگ باقری گفت: در این مدت ۵۹۲ خودرو که رانندگان آن‌ها با وجود تذکر و جریمه، اصرار به تردد در شهر‌های غیر محل سکونت خود داشتند به مدت یک ماه توقیف شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور ماموران انتظامی در ۷۰ نقطه ورودی و خروجی استان (۶۴ حوزه شهری و ۶ نقطه جاده ای) در حال اجرا است.

او گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.