فعالیت شبکه شاد به تعویق افتاد

مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) خبر داد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.

در این اطلاعیه با اشاره راه‌اندازی آزمایشی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در هفته‌های گذشته آمده است: به دلیل تأکید وزارت آموزش و پرورش بر صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و امن بودن بستر ارتباطی بین معلمان و دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)، این کار نیاز به زمان بیشتر برای بررسی فنی و کسب اطمینان لازم را دارد؛ بنابراین وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت راه‌اندازی چنین بستری برای برقراری ارتباط مجازی بین دانش‌آموزان و معلمان، زمان راه‌اندازی این شبکه تا حصول اطمینان از شروط بالا به تعویق می‌افتد.

تمام دستورالعمل‌های ارسالی از سوی معاونت‌های آموزشی در مورد این شبکه پابرجاست و زمان ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان به این بستر ارتباطی در روز‌های آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ولی دانش آموزپ
۰۰:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
باید مدارس رو باز کنند
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۱:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
جای تاسف داره که دولت در این مدت نتوانسته موانع بر سر راه را بردارد ، دولت الکترونیک چقدر زمان نیاز داره تا این شبکه آموزش راه بیفته ؟خدا رو شکر بستر کار که پیام رسان های داخلی هستند وجود دارند .از ابتدا اگر مدارس و خانواده ها رو تشویق میکردند کلاس های خودشون رو در بستر پیام رسان های داخلی برگزار کنند ، دیگر نیاز نبود که ی شبکه جداگانه و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مدارس کی باز میسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
چقدر خوب است برای استاندارد سازی آموزش بر روی این شبکه تصمیم گیری شود بطوری که همه دانش آموزان کشور از سطح آموزشی یکسانی برخوردار شوند.
آخرین اخبار