اعلام جزئیات حضور کارمندان در ادارات هرمزگان از ۲۰ فروردین

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری هرمزگان نحوه حضور پرسنل ادارات، شرکت ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان در محل کار را تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی ، معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری هرمزگان نحوه حضور پرسنل ادارات، شرکت ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان در محل کار را تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی تشریح کرد.

شیبانی گفت: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین ۹۹ یعنی تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمدید شد.

او افزود: به منظور جلوگیری از احتمال بروز پیک دوم بیماری در پایان تعطیلات ایام نوروزی ناشی از بازگشت نیرو‌های شاغل، تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص صنایع استان موظف به غربالگری و تب سنجی کارکنان خود از روز شنبه خواهند بود.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: دور کاری و اعطای مرخصی استحقاقی (بدون احتساب) برای کارکنانی که حضور آن‌ها در محل کار ضروری نیست، با رعایت نوبت کاری توسط مدیران انجام شود تا خللی در خدمات رسانی به مردم وارد نشود.

شیبانی افزود: شرایط مناسب بهداشتی در محل کار برای نیرو‌هایی که حضور آن‌ها در محل کار ضروری است، ایجاد شود و چنانچه فردی از استان‌های آلوده باز گشته و دارای علائم مشکوک است با هماهنگی مدیران نسبت به قرنطینه دوهفته‌ای آن اقدام شود.

او  گفت: ساعت کاری در این ایام طبق روز‌های عادی از ساعت ۷ صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود.

معاون استاندار از کارکنان ادارت خواست تا زمان قطع کامل بیماری کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.