پوتین: محدود کردن فعالیت‌های اقتصادی در سراسر روسیه غیرعملی است

رئیس جمهور روسیه می‌گوید محدود کردن فعالیت‌های اقتصادی در سراسر این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا «غیرعملی» است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جروزالم پست، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز جمعه گفت محدود کردن فعالیت‌های اقتصادی در سرتاسر این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرعملی است، با توجه به اینکه هر منطقه با چالش‌های مختلفی روبرو است.

پوتین در یک ویدئو کنفرانس با اعضای شورای امنیت روسیه گفت: "روشن است که محدود کردن فعالیت‌های اقتصادی، بستن مشاغل و موسسات و گسترش اقدامات به طور مساوی در کل کشور ضروری نیست. "

او در ادامه گفت: طبق دستور من اقدامات ویژه قرنطینه تا پایان ماه آوریل تمدید شده است. اولویت و اساس اقدامات ما زندگی و سلامتی شهروندان روس است. با این حال، محدود کردن کامل فعالیت‌های اقتصادی در کشور غیرعملی است.

پوتین شب گذشته در یک نطق تلویزیونی از تعطیلی رسمی تا پایان ماه آوریل خبر داد.

ویروس کرونا در روسیه هنوز به اوج خود نرسیده است. طبق گزارش‌ها تاکنون ۴ هزار و ۱۴۹ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده اند. همچنین این ویروس تاکنون جان ۳۴ تن را در روسیه گرفته است.

شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در شهر «ووهان» چین آغاز شده و در حال حاضر به ۲۰۴ کشور و منطقه در جهان سرایت پیدا کرده است.

در حال حاضر، شمار مبتلایان به ویروس کرونا به یک میلیون و ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر رسیده که ۵۳ هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار