پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و همچنین محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور‌های مواصلاتی کشور در ۱۵ فروردین را در این خبر می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز با ورود سامانه بارشی به آسمان کشور سازمان هواشناسی هشدار رسیدن به سطح نارنجی را صادر کرد.
 
طبق این هشدار سامانه بارشی از جمعه مورخ ۹۹/۱/۱۵ آغاز  و منجر به  رگبارباران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، درمناطق مستعد رخداد تگرگ و درارتفاعات بارش برف در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی می شود.
 
همچنین این سامانه در روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۱۶ در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان جنوبی و شمال استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، سمنان و تهران بارش برف درارتفاعات شمال غرب و البرز مرکزی هم منجر به بارش باران و تگرگ خواهد شد.



سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز طی هشداری، از بازگشت موج دوم مسافران به استانهای محل زندگی خبر داد.  همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است. 

آخرین وضعیت محور‌های شمالی

- تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

(ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.)

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی

*محور‌های مسدود شریانی:

۱) شهداد - نهبندان
۲) خرم آباد - پلدختر
۳) خلخال - اسالم

*محدودیت تردد با تغییر مسیر:

۱) آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۰۷:۰۰ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌گردد.

*محور‌های دارای انسداد فصلی:

۱) شمشک - دیزین
۲) اولنگ - شاهرود
۳) سی سخت - پادنا
۴) وازک - بلده
۵) گنجنامه - تویسرکان
۶) پونل - خلخال
۷) سروآباد - پاوه
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار