شهردار سلطان آباد از همکاری مردم فهیم این شهر در اجرای مصوبات شورای تامین و دستورالعمل‌های اجرائی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز طبیعت تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهردار سلطان آباد رامهرمز از همکاری مردم فهیم این شهر در اجرای مصوبات شورای تامین و دستورالعمل‌های اجرائی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد.

متن این تقدیر به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده به در، سیزدهمین روز فروردین ماه و از جشن‌های نوروزی است که در تقویم رسمی کشور این روز (سیزده به در) به روز طبیعت نامگذاری شده است.

امسال همشهریان  سلطان آبادی برای حفظ سلامتی خود و دیگران در خانه ماندند و ضمن احترام به قانون و همکاری با مسئولین و عوامل اجرائی، جلوه‌هایی زیبا از مدنیت و قانونمندی خود را به تصویر کشیدند که جا دارد از همراهی و همکاری این قشر فرهیخته نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورم.

با توجه به اعلام مدیرکل سازمان بهداشت جهانی مبنی بر جهان گیر شدن ویروس کرونا، بهترین و تنها راه قطع زنجیره انتقال این ویروس در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی و عمومی است.

با توجه به مصوبات شورای تامین و شورای سلامت شهرستان رامهرمز مبنی بر عدم تردد در سطح شهر و در خانه ماندن در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، خوشبخانه در روز طببعت شاهد همراهی و همکاری صمیمانه و کم نظیر مردم فهیم سلطان آباد در رعایت مصوبات شورای تامین و سلامت بودیم.

برهمین اساس ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری این قشر قانونمند، شایسته میدانیم از تلاش‌های بی وقفه و زحمات شبانه روزی فرماندار محترم شهرستان رامهرمز، کادر درمان و پرسنل مستقر در درمانگاه سلطان آباد؛ مدیریت محترم وعوامل پرتلاش شبکه بهداشت و درمان، فرماندهی دلسوز و نیرو‌های زحمتکش سپاه و بسیج، فرماندهی محترم انتظامی شهرستان و پاسگاه انتظامی سلطان آباد، پرسنل زحمت کش شهرداری و نیرو‌های خودجوش مردمی نیز تقدیر بعمل آریم.

 در پایان به اطلاع عموم اهالی و مردم شریف و فهیم سلطان آباد می‌رسانیم، همگام با اقدامات ستاد ملی مدیریت و مبارزه بابیماری کرونا، همراه و در قبال سلامت جامعه و همشهریان عزیز لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست و ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.