کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در ساعات عصر و شب پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان سه روز آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در ساعات عصر و شب پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود و بارش‌های رگباری بهاری خفیف در مناطق شمالی و شمال شرقی اصفهان پیش بینی می‌شود.

او علت افزایش شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته را وزش باد‌های نسبتاً شدید و طوفان لحظه‌ای اطراف این کلان شهر دانست و افزود: وزش باد با گرد و خاک همراه بود و این پدیده با توجه به پایداری جو در ساعات اولیه روز سبب کاهش شفافیت هوا نسبت به روز‌های قبل شد با وجود این وضعیت کیفی هوا در ایستگاه‌های سنجش و پایش محیط زیست و هواشناسی سالم است و هوا آلوده نیست.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و چادگان با دمای ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

هنرمند اضافه کرد: بیشینه دما در کلان شهر اصفهان امروز به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.