جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت:علاقه مندان به شرکت در مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ‌های بهشت در دو مقطع کودکان و بزرگسالان تا 20 اردیبهشت فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ‌های بهشت  با هدف زیارت مجازی سید الشهدا، در کنار رشد فرهنگ کتابخوانی در کنار فرهنگ در خانه بمانیم، در دو مقطع کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده افزود: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند آثار خود را با موضوع آثار زیارت و حضور در مسجد و عبادت به شماره ۰۹۹۰۲۸۳۴۰۵۸ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

او گفت: برای مقطع بزرگسالان مسابقه کتابخوانی باغ‌های بهشت نوشته سید علی بنی لوحی در نظر گرفته شده و شرکت‌کنندگان برای شرکت در مسابقه باید به سایت amrebemaroof.ir مراجعه و پس از پاسخگویی به پنج سؤال و ارسال پاسخ‌ها، تقاضای درخواست کتاب به همراه نشانی دقیق را تا ۲۵ فروردین به شماره ۰۹۹۰۲۸۳۴۰۵۸ ارسال کنند.

او گفت: در صورت قبولی در مرحله اول کتاب در اختیار شرکت‌کننده قرار گرفته و سؤالات مسابقه کتاب باغ‌های بهشت متعاقباً اعلام می‌شود، این مسابقه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان برای شرکت، تهیه کتاب و ارسال اثر نیازی به خروج از خانه نخواهند داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.